Verzenden en retourneren

Verzending
Heb je een bestelling geplaatst en is deze ook betaald? Dan wordt deze tussen 1 tot 3 werkdagen aan je verzonden, indien het product op voorraad is.
We nemen zo spoedig mogelijk contact met je op wanneer een bestelling niet binnen enkele werkdagen na betaling verzonden kan worden. Mocht het zo zijn dat we artikelen uit één bestelling door verschillende levertijden op aparte momenten moeten sturen, dan betaal je uiteraard maar één keer verzendkosten.

Wij verzenden onze bestellingen via een brievenbus
pakket met Track&Trace code. Zo weet je altijd waar jouw pakket zich
bevindt.

Verzendkosten
De verzendkosten zijn als volgt:

Binnen Nederland
Brievenbuspakket met Track & Trace code – € 4,95

Bestellingen vanaf € 75,- verzenden wij gratis.

Naar België
Brievenbuspakket met Track & Trace code – € 8,95

Bestellingen vanaf € 75,- verzenden wij gratis.

Wanneer je een Reiki behandeling hebt geboekt, is het mogelijk om de bestelde producten op te halen. De verzendkosten komen dan te vervallen.

Bezorging
Doorgaans bezorgt PostNL de post binnen 1 werkdag na verzending. Wordt je bestelling in een pakket verzonden? Je ontvangt automatisch een e-mail van ons met daarin een Track & Trace-code zodat je zelf je pakket kunt volgen op de website van PostNL.

NB: Post naar België doet er in de praktijk vaak wel zeven tot tien werkdagen over om bezorgd te worden. Aangezien wij afhankelijk zijn van de Belgische post, hebben wij hier helaas geen enkele invloed op.

Niet thuis?
Wordt je pakket aangeboden op een moment dat je niet thuis bent? Dan biedt de postbode het pakket aan bij de buren. Heb je dit liever niet? Vermeld dit dan bij de ‘Opmerkingen’ tijdens het afronden van je bestelling.

Wanneer
je pakket niet bij de buren bezorgd kan worden dan gaat het pakket meteen door
naar een PostNL locatie in de buurt. Je krijgt dan een afhaalbewijs in de
brievenbus waarmee je binnen twee weken het pakket kunt ophalen. (NB. het
pakket wordt dus niet een tweede keer aangeboden op het huisadres).

Ander afleveradres kiezen
Normaal sturen wij de bestelling naar hetzelfde adres als bij je persoonsgegevens ingevuld staat. Natuurlijk kun je het ook naar een ander adres laten versturen. Kies dan bij het invullen van je gegevens voor ‘Verzend naar een ander adres’ en vul bij de volgende stap het gewenste afleveradres in.

Retourneren

Is jouw product of sieraad niet helemaal naar wens? Je mag jouw product binnen 14 dagen altijd retourneren zonder opgave van reden. Stuur een mail naar info@iflowrish.nl met jouw bestelnummer en waarom je het wil retourneren. Dit is tevens niet verplicht maar we streven naar perfectie en willen dit dan graag verbeteren voor toekomstige klanten.

Na aanmelding van je retour heb je 14 dagen de tijd om je product daadwerkelijk te retourneren. Indien je alle producten retour stuurt krijg je binnen 14 dagen het gehele aankoopbedrag inclusief verzendkosten retour. Retourkosten zijn wel voor eigen rekening. 

Uitzonderingen: op maat gemaakte bestellingen, dus die speciaal voor jou zijn gemaakt kunnen helaas niet geretourneerd worden. De verkoop is hiermee na een succesvolle betaling definitief.  

Hoe werkt retourneren?
Retourneren werkt het snelst en eenvoudigst als je dit via info@flowrish.nl aan ons doorgeeft. Vervolgens kun je het retourformulier op de website downloaden, deze invullen en ondertekenen. Je hoeft niet op een reactie van ons te wachten voor je iets terugstuurt. Let op: laat ons altijd iets weten als je een artikel wil terugsturen. Wanneer je iets terugstuurt zonder bericht aan ons kunnen wij niet garanderen dat de retourzending juist verwerkt wordt, en/of de kosten worden terugbetaald.

Zorg ervoor dat alle artikelen weer
goed verpakt worden. Je kunt alles terugsturen in de enveloppe of doos waarin het
bezorgd is. Voeg vervolgens het ondertekende retourfomulier toe. Zonder dit
retourformulier kunnen wij de retournering helaas niet verwerken.

Vervolgens kun je het terugsturen door het af te
leveren bij een PostNL locatie. Zorg dat de enveloppe of het pakketje voldoende
gefrankeerd is. De kosten voor het retourneren van artikelen betaal je zelf.

Gebruik onderstaand adres om te retourneren:

Flowrish
De Binderij 9
1321 EE  Almere

Retourvoorwaarden
Je mag artikelen binnen 14 dagen na ontvangst zonder reden retourneren. Dat is jouw herroepingsrecht.

De termijn voor jouw herroepingsrecht verloopt 14 dagen nadat het artikel in je bezit is.

Je maakt gebruik van jouw herroepingsrecht door:
– Jouw retour door te geven via onze site.
– Jouw retour per e-mail of telefoon door te geven aan Flowrish.
– De artikelen binnen 14 dagen op te sturen met daarbij gevoegd een ingevuld retourformulier.

Je kunt een artikel alleen terugsturen als:
– Het artikel in goede staat en onbeschadigd is.
– Het voor zover mogelijk in de originele verpakking wordt verstuurd.

Retourneren is niet mogelijk als een artikel specifiek voor de klant op maat gemaakt is.

Terugbetalingen

Je krijgt van ons bericht zodra we je retour hebben
verwerkt. We storten het bedrag terug binnen 14 werkdagen na verwerking van de
retour. Afhankelijk van je eigen bank duurt het dan drie tot vijf werkdagen
voordat het op je rekening staat.

Heb je alle artikelen uit je bestelling teruggestuurd?
Dan storten wij ook de betaalde verzendkosten terug.

Heb je met een kortingscode betaald? Dan betalen we
niet de waarde van de korting uit, je krijgt een nieuwe kortingscode die je
weer in de webshop kunt besteden.

 Garantie

Mocht je een kapot of ondeugdelijk artikel van ons
hebben ontvangen, dan kun je beroep doen op de wettelijke garantie. Je kunt ons
dit per e-mail of telefonisch melden. We nemen vervolgens binnen een week
contact met je op en dan wordt er een passende oplossing gezocht (reparatie,
vervangend artikel of (een deel van het) geld terug mocht dit niet mogelijk
zijn). Als een artikel kapot aankomt dan moet dit binnen 14 dagen na ontvangst
van de bestelling gemeld worden.

Onder deze garantie vallen niet:
– Barstjes en oneffenheden die de steen van nature vertoont
– Gebreken en beschadigingen die zijn ontstaan door oneigenlijk gebruik
– Defecten en slijtage welke te verwachten zijn bij normaal gebruik
– Veranderingen, aanpassingen of bewerkingen aan het product
– Beschadiging door opzet, zeer intensief gebruik, of door nalatige verzorging en onderhoud

Verkleuring
Voor een optimale en duurzame werking van edelstenen en mineralen is het belangrijk om ze goed te verzorgen door ze regelmatig op te laden en te reinigen. Fel zonlicht en heel hoge en lage temperaturen kunnen beter vermeden worden. Ook zijn er bepaalde stenen die bijvoorbeeld niet tegen water kunnen. Dit staat dan vermeld bij de productinformatie.
Zilveren sieraden moeten onderhouden worden met gespecialiseerde producten. Water kan beter vermeden worden.

Bekijk onze webshop voor mooie edelstenen en edelsteenproducten.

Laat je energie stromen door onze healings: Reiki, Chakra Healing en Holistische Massage.

Flowrish

De Binderij 9
1321 EE Almere
geopend op ma t/m vr van 9.00 - 17.00 uur (op afspraak)

info@flowrish.nl
06-52853591

KVK: 68540159
IBAN: NL04SNSB0947897763
BTW: NL002189004B28

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief!

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief!

en ontvang 10% korting op je eerstvolgende bestelling