veelgestelde vragen

Bestellen en betalen

Nee, je kunt ook als ‘gast’ bestellen. Voordelen van registratie zijn:
– je hoeft maar één keer je gegevens in te vullen.
– je kunt je vorige bestellingen terugzien en eenvoudig retouren aangeven.

Klik op ‘Wachtwoord vergeten’. Je vult je e-mailadres in en krijgt vervolgens een e-mail waarmee je een nieuw wachtwoord kunt aanmaken.

Ja dat kan. Klik hiervoor bij het inlogscherm op ‘Wachtwoord vergeten?’. Je kunt dan voor het e-mailadres waar je eerder als gast mee besteld hebt een wachtwoord aanmaken. Jouw gastaccount wordt dan automatisch omgezet in een geregistreerd account. Je kunt er ook voor kiezen om tijdens je bestelling een account aan te maken.- je hoeft maar één keer je gegevens in te vullen.
– je kunt je vorige bestellingen terugzien en eenvoudig retouren aangeven.

Klik op het sieraad of geschenk en voeg deze toe aan jouw winkelmand. Klik vervolgens op winkelmand bekijken. Je ziet nu een overzicht van de door jou bestelde producten. Als je onderaan de pagina klikt op doorgaan naar afrekenen, krijg je de mogelijkheid om jouw contactgegevens in te vullen. Je controleert daarna je bestelling en selecteert een door jouw gekozen betalingsmethode. Tot slot klik je op bestelling plaatsen en wordt je doorgeleid naar de door jouw gekozen betalingsmethode. Wanneer wij de betaling binnen hebben, zullen wij het sieraad en/of geschenk aan je verzenden.

Klik op het sieraad of geschenk en voeg deze toe aan jouw winkelmand. Klik vervolgens op winkelmand bekijken. Je ziet nu een overzicht van de door jou bestelde producten. Als je onderaan de pagina klikt op doorgaan naar afrekenen, krijg je de mogelijkheid om jouw contactgegevens in te vullen. Je controleert daarna je bestelling en selecteert een door jouw gekozen betalingsmethode. Tot slot klik je op bestelling plaatsen en wordt je doorgeleid naar de door jouw gekozen betalingsmethode. Wanneer wij de betaling binnen hebben, zullen wij het product aan je verzenden.

Je kunt betalen met:

  • Bankoverschrijving
  • iDeal
  • Creditcard (Master Card, Visa of American Express)
  • Bancontact
  • PayPal
  • Klarna Achteraf Betalen

Je krijgt altijd een factuur gemaild als bijlage bij de bevestiging van je bestelling. Wanneer je bestelling betaald is, krijg je daarvan een aparte e-mail van ons.

Als een bestelling eenmaal geplaatst is in de webshop, dan kun je deze niet meer zelf aanpassen. Mocht je iets willen aanpassen, stuur dan zo snel mogelijk een e-mail naar info@flowrish.nl met vermelding van je ordernummer. Dan proberen wij de bestelling nog aan te passen.
Is de bestelling al ingepakt voor verzending, dan kunnen wij deze helaas niet meer aanpassen. Je zult dan een nieuwe bestelling moeten doen, of een artikel retourneren. De kosten van retourneren zijn voor eigen rekening.


Als je een artikel uit je bestelling, of je gehele bestelling wilt annuleren, geef dit dan zo snel mogelijk aan ons door. Dit kun je het makkelijkst doen door een e-mail te sturen naar info@flowrish.nl.
Is je bestelling al verzonden? Dan kunnen wij deze helaas niet meer annuleren. Je kunt deze uiteraard wel binnen 14 dagen retourneren. De kosten van het retour sturen zijn dan wel voor eigen rekening.

Verzending en bezorging

Bestellingen worden verstuurd na betaling. Dit gebeurt binnen 1 tot 3 werkdagen nadat de betaling is ontvangen én indien jouw bestelling op voorraad is.

Doorgaans bezorgt PostNL de post (zowel enveloppen als pakketten) binnen 1 werkdag na verzending. Dit kunnen zij echter niet garanderen en kan het zijn dat de bezorging vertraging oploopt. Ook kan het bij brievenbuspost naar België in sommige gevallen tot een week duren voordat deze bezorgd wordt. Hier hebben wij helaas geen invloed op.
Wij vragen je in ieder geval een week te wachten op de post. In de meeste gevallen wordt de bestelling alsnog bezorgd. Heb je na deze week nog steeds niets ontvangen? Neem dan contact met ons op per e-mail.

Contact

Mocht je een klacht hebben over een artikel wat je bij Flowrish hebt gekocht hebt of niet tevreden zijn over onze dienstverlening, dan verzoeken wij je om dit ons zo snel mogelijk te laten weten.
De makkelijkste manier hiervoor is telefonisch of per e-mail. Omschrijf je klacht of probleem en vermeld je naam en ordernummer. We nemen binnen een week contact met je op over de verdere afhandeling van de klacht.

Berichten via het contactformulier of e-mails aan info@flowrish.nl worden op werkdagen vrijwel altijd binnen 48 uur beantwoord.
Heb je na twee werkdagen nog niets van ons gehoord, kijk dan even in je map ‘ongewenste e-mail’. Zit daar ook geen reactie tussen? Dan kun je het beste nog een keer e-mailen, of neem telefonisch contact met ons op.

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief!

en ontvang 10% korting op je eerstvolgende bestelling