Bestellen en betalen
Nee, je kunt ook als ‘gast’ bestellen. Voordelen van registratie zijn:
– je hoeft maar één keer je gegevens in te vullen.
– je kunt je vorige bestellingen terugzien en eenvoudig retouren aangeven.
Klik op ‘Wachtwoord vergeten’. Je vult je e-mailadres in en krijgt vervolgens een e-mail waarmee je een nieuw wachtwoord kunt aanmaken.
Ja dat kan. Klik hiervoor bij het inlogscherm op ‘Wachtwoord vergeten?’. Je kunt dan voor het e-mailadres waar je eerder als gast mee besteld hebt een wachtwoord aanmaken. Jouw gastaccount wordt dan automatisch omgezet in een geregistreerd account. Je kunt er ook voor kiezen om tijdens je bestelling een account aan te maken.- je hoeft maar één keer je gegevens in te vullen.
– je kunt je vorige bestellingen terugzien en eenvoudig retouren aangeven.
Klik op het sieraad of geschenk en voeg deze toe aan jouw winkelmand. Klik vervolgens op winkelmand bekijken. Je ziet nu een overzicht van de door jou bestelde producten. Als je onderaan de pagina klikt op doorgaan naar afrekenen, krijg je de mogelijkheid om jouw contactgegevens in te vullen. Je controleert daarna je bestelling en selecteert een door jouw gekozen betalingsmethode. Tot slot klik je op bestelling plaatsen en wordt je doorgeleid naar de door jouw gekozen betalingsmethode. Wanneer wij de betaling binnen hebben, zullen wij het sieraad en/of geschenk aan je verzenden.
Klik op het sieraad of geschenk en voeg deze toe aan jouw winkelmand. Klik vervolgens op winkelmand bekijken. Je ziet nu een overzicht van de door jou bestelde producten. Als je onderaan de pagina klikt op doorgaan naar afrekenen, krijg je de mogelijkheid om jouw contactgegevens in te vullen. Je controleert daarna je bestelling en selecteert een door jouw gekozen betalingsmethode. Tot slot klik je op bestelling plaatsen en wordt je doorgeleid naar de door jouw gekozen betalingsmethode. Wanneer wij de betaling binnen hebben, zullen wij het product aan je verzenden.
Je kunt betalen met:
- Bankoverschrijving
- iDeal
- Creditcard (Master Card, Visa of American Express)
- Bancontact
- PayPal
- Klarna Achteraf Betalen
- Apple Pay
Je krijgt altijd een factuur gemaild als bijlage bij de bevestiging van je bestelling. Wanneer je bestelling betaald is, krijg je daarvan een aparte e-mail van ons.
Als een bestelling eenmaal geplaatst is in de webshop, dan kun je deze niet meer zelf aanpassen. Mocht je iets willen aanpassen, stuur dan zo snel mogelijk een e-mail naar info@flowrish.nl met vermelding van je ordernummer. Dan proberen wij de bestelling nog aan te passen.
Is de bestelling al ingepakt voor verzending, dan kunnen wij deze helaas niet meer aanpassen. Je zult dan een nieuwe bestelling moeten doen, of een artikel retourneren. De kosten van retourneren zijn voor eigen rekening.
Als je een artikel uit je bestelling, of je gehele bestelling wilt annuleren, geef dit dan zo snel mogelijk aan ons door. Dit kun je het makkelijkst doen door een e-mail te sturen naar info@flowrish.nl.
Is je bestelling al verzonden? Dan kunnen wij deze helaas niet meer annuleren. Je kunt deze uiteraard wel binnen 14 dagen retourneren. De kosten van het retour sturen zijn dan wel voor eigen rekening.